



Вивіска на стіну з моху з підсвічуванням
- Об’ємні літери з подвійним підсвічуванням: передня стінка бордовий акрил, торці – фарбований ПВХ, задня стінка – прозорий матований акрил.
- Логотип зі стабілізованим мохом: об’ємні елементи із фарбованого ПВХ пластику, наповнені мохом ягель український.
- Контражурне підсвічування: білий флекс-неон 2.0.
- Колір логотипу: зелений, бордовий
- Розмір готового виробу: 1900х1650 мм
- Монтаж до стіни на дистанційних тримачах (алюмінієва трубка)
- Термін виготовлення: 3 тижні
- Дата реалізації проекту: жовтень 2024 року
- Гарантія на конструкцію та світлотехніку – 3 роки.
- Адреса: провулок Сумський, 2, Недригайлів, Сумська обл.
- Клієнт: Вільні, компанія
Про проєкт
Для аграрної компанії, яка має замкнутий цикл вирощування, виробництва та дистрибуції сільгосппродукції, ми провели повний комплекс ребрендингу. Він включав розробку назви нової ТМ, логотип, брендбук, серію упаковки для різних видів продукції, і, звичайно ж, іміджеву рекламну конструкцію в центральному офісі.
До опрацювання конструктиву інтер’єрної реклами ми підійшли особливо ретельно, адже це був перший символ оновленої компанії, який знаходився в одному із прохідних місць офісу. Замовник прислухався до наших ідей, і нам вдалося втілити логотип у поєднанні зі стабілізованим мохом.
Верхня частина логотипу – це символ ланів, на яких компанія вирощує свою продукцію. Нерівна, горбиста поверхня моху чудово підійшла щоб донести цю ідею. Назва виготовлена у вигляді букв з подвійним підсвічуванням та контрастним поєднанням бордового та білого. Щоб на стіні не було видно джерела світла (крапки від світлодіодів) використали флекс-неон із силіконовим розсіювачем, який дозволив отримати яскраве та рівномірне відбите світло.
Найефектніше контражурні букви виглядають прямо на стіні, без підкладки. Для цього необхідно заздалегідь подбати про розведення кабелів під кожен світловий елемент. Ми насамперед виготовили паперовий трафарет із зазначеними місцями виведення кабелю та передали його замовнику.
В результаті вийшов дуже яскравий та ефектний логотип зі стабілізованим мохом, який став центральним об’єктом в новому офісі та ознаменував новий етап розвитку компанії



