







Контражурна вивіска для квіткового магазину
- Основа: Алюмінієва композитна панель (біла матова) на каркасі з профільної труби 40х20х2мм
- Об’ємні літери: передня стінка – чорний матовий композит, бічні стінки алюмінієвий профіль 50мм, задня стінка – матований прозорий акрил 3мм, монтаж на композитну основу на дистанційних тримачах (алюмінієва трубка)
- Контражурне підсвічування: світлодіоди холодного спектру Elf Vivo 2019 1smd
- Колір логотипу: чорний
- Розмір готового виробу: 4800х950 мм
- Термін виготовлення: 3 тижні
- Дата реалізації проекту: серпень 2024 року
- Монтаж: на шпильки до бетонного перекриття
- Гарантія на світлотехніку та цілісність конструкції – 3 роки.
- Адреса: Київ, вул. Дніпровська набережна, 15-К
- Клієнт: The Rouge flowers & cafe
Про проєкт
Для нового квіткового магазину The Rouge потрібно було виготовити стильну рекламу. Власниця дуже педантично ставилася до всіх деталей: розробкою логотипу та дизайну приміщення займалася дизайн-студія. Після вивчення ринку виробників реклами замовник вибрав нашу компанію як підрядника з виготовлення рекламної конструкції для магазину.
До самого проекту ми як завжди підійшли ретельно, вивчивши всі деталі та побажання клієнта. Для реалізації логотипу обрали чорні контражурні літери на білій основі – незмінна класика і стиль, які не виходять з моди. Щоб відвідувачі салону не бачили чорнову сторону вивіски з розведенням електрики та відкритим каркасом, ми її також зашили алюмінієвим композитом.
Що стосується самих контражурних букв – вони матові з алюмінієвого композиту та фарбованого алюмінієвого борту. Для плавного і м’якого розсіювання відбитого світла ми завжди робимо задню стінку букв з матованого прозорого акрилу і на підкладку дублюємо напис із самоклеючої плівки.
Що було складного у цьому проекті – так це монтаж. Через обшивку задньої стінки алюмінієм вивіска додала у вазі, до того ж доступ обмежувала декоративна конструкція, яка приховує кондиціонер. Та й самі габарити вивіски були досить значними. Для надійності кріплень довелося засвердлюватися в бетонний козирок практично наскрізь, щоб шпильки могли витримати вагу вивіски майже 80 кг.
Результат як завжди порадував і нас і замовника – реклама чудово вписалася у фасад і «випадала» із загального ряду звичайних світлових літер, підкреслюючи стиль та рівень квіткового магазину.







