





Світлова вивіска та лайтбокс
- Основа вивіски: Алюмінієва композитна панель (АКП) Aluprom 3мм із внутрішнім металевим каркасом із профільної труби 20х20мм;
- Об’ємні літери: передня стінка – молочний опал 3мм борт – ПВХ 3мм із фарбуванням гумовою фарбою, задня панель – ПВХ пластик 3мм;
- Лайтбокс: 2-х сторонній консольний, лицьові панелі – молочна опала 3мм + кольорова світлова плівка Avery 4500, борт – ПВХ пластик 5мм;
- Внутрішнє підсвічування: світлодіодні модулі холодного спектра Elf Vivo 2019 1smd;
- Колір логотипа: білий;
- Розмір готового виробу: 2450х770мм, 750х725мм;
- Термін виготовлення: 3 тижні;
- Дата реалізації проекту: вересень 2024 року;
- Монтаж: на анкери до фасаду;
- Гарантія: на світлотехніку та цілісність конструкції – 3 роки;
- Адреса: Польща, Katowice, Młyńska 21;
- Клієнт: Multicook
Про проєкт
Для наших постійних партнерів ТМ «Галя Балувана», а точніше — для їхньої польської франшизи ТМ «Multicook», було виконано комплекс робіт з оформлення нового магазину у м. Катовіце (Польща).
Проєкт включав:
- фасадну вивіску (алюмінієвий композит з об’ємними світловими літерами);
- двосторонню світлову консоль з логотипом компанії;
- брендування вітрини звичайною та перфорованою плівкою з нанесенням зображення методом УФ-друку;
- внутрішній об’ємний логотип з акрилу;
- внутрішні іміджеві елементи з акрилу;
- брендування холодильних вітрин.
При грамотній розробці фірмового стилю дизайнери враховують особливості та палітру матеріалів, з яких виготовлятиметься брендована продукція. Це особливо важливо під час створення рекламних вивісок і логотипів, де палітра кольорів заводських матеріалів є досить обмеженою та вимагає особливої уваги з боку розробників дизайну.
Ми, як виробнича компанія, часто стикаємося з проблемою: красиво намальований брендбук неможливо втілити в життя у тому вигляді, в якому він презентований. Або занадто тонкі лінії та шрифти, або обрані кольори, яких немає у стандартних палітрах, або безліч технічних нюансів, що впливають на зовнішній вигляд, якість і строк служби реклами.
Однак на прикладі цього кейсу все було зроблено професійно: під час реалізації проєкту у нас не виникло жодних питань щодо вибору матеріалів чи технологій виробництва. Висновок напрошується сам собою: із професіоналами завжди працювати вигідніше, швидше та зрештою дешевше. Проєкт вийшов яскравим і помітним і вже з перших днів привернув до магазину багато нових відвідувачів.





