







оформлення фасаду СТО
- Об’ємні букви: лицьова стінка – молочний опал 3мм борт – ПВХ 5мм із фарбуванням гумовою фарбою, задня стінка червоний акрил 3мм, підкладка з алюмінієвого композиту, монтаж до фасаду на алюмінієвих дистанційних тримачах
- Металевий каркас: профільна труба 20х20х2
- Внутрішнє підсвічування: білі та червоні світлодіоди Elf Vivo 2019 2smd
- Колір логотипу: білий
- Розмір готового виробу: 12500х1200мм
- Термін виготовлення: 5 тижнів
- Дата реалізації проекту: березень 2025
- Гарантія: на світлотехніку та цілісність конструкції 3 роки.
- Адреса: Київ, вул. Ізяславського, 36
- Клієнт: Car Garage 55
Про проєкт
Для великого автокомплексу Car Garage 55 на окружній необхідно виконати рекламне оформлення фасаду. Основне завдання – виділити назву компанії та позначити види послуг, яких у них доволі багато.
За дизайн-проектом фасаду реклама візуально поділялася на 2 частини: нижні композитні вивіски з переліком послуг та верхня частина – назва, яка має бути видно здалеку водіям, які проїжджають повз.
Для верхніх вивісок ми одразу запропонували один із найефектніших варіантів розміщення – об’ємні букви з подвійним підсвічуванням. У логотипі були присутні червоний та білий кольори – їх і взяли за основу. Лицьову частину літер зробили білою, щоб на темно-сірому фасаді вивіски добре сприймались вдень. Тильне підсвічування зробили червоним, для цього всередині була поставлена проміжна стінка для другого комплекту червоних світлодіодів, а для більшої соковитості підсвічування задню стінку букв вирізали з червоного оргскла.
Внизу під об’ємними літерами ми виготовили підкладку з червоного алюмінієвого композиту. Цей конструктивний елемент був необхідний з двох причин: 1 – при відображенні червоного світла від червоної підкладки він стає ще більш насиченим. 2 – всі верхні написи були виготовлені на металевих каркасах, а відображеному світлу необхідна ідеально рівна площина, щоб яскраво та рівномірно розсіюватися.
Через ці доповнення бюджет на верхні рекламні конструкції значно збільшився, і щоб вкластися в заплановані витрати, нижні вивіски виконали з плоскими світлодіодними літерами замість об’ємних. Вночі така реклама сприймається так само, як і об’ємна, а вдень трохи програє у візуальному сприйнятті.
В результаті нижній ряд вивісок з послугами вийшов досить акуратним і добре вписався у фасад, а верхні рекламні елементи фасаду взяли на себе основний акцент, як і було задумано.







