Як обрати зовнішню вивіску для бізнесу: світлова чи несвітлова?

Вибираючи між яскравими об'ємними світловими літерами, і не світловими стриманими вивісками, слід врахувати чимало факторів. Проаналізуйте потреби бізнесу, можливість комбінувати різні варіанти вивісок.

Від чого залежить успіх бізнесу? У цьому нескладному рівнянні не обійтися без таких складових як якість послуг та продукції, розробленої стратегії розвитку, а також продуманої реклами. Зовнішні вивіски – це продукт, який створює або доповнює імідж компанії. Вони мають привертати увагу потенційних клієнтів і навіть тих, кому ці послуги не цікаві. Основна функція – інформування про компанію, спектр послуг чи товарів.

Не дивно, що вибір зовнішньої вивіски справа не з простих, і потребує серйозного підходу. Чи то об’ємні літери, контражурні або вуличні вивіски, основною дилемою стане рішення вибирати світлову або несвітлову конструкцію. Кожна категорія має свої переваги, які потрібно врахувати перед замовленням.

Види вивісок для бізнесу: вивчаємо категорії

Рекламні агентства пропонують різні за конфігурацією, функціональністю та матеріалами вивіски. Але всі вони поділяються на дві основні категорії:

● з підсвічуванням – світлодіодні модулі, LED-неон, світлодіодні стрічки роблять їх помітними не лише вдень, а й уночі;

● несвітлові – рекламні щити, вивіски та об’ємні літери, які видно лише при природному освітленні, а також під зовнішнім штучним освітленням вулиць та фасадів.

Обидві категорії мають різні характеристики, що визначають умови експлуатації, вартість та сферу застосування. Ці особливості слід враховувати, щоб вибрати якась вивіска ефективніша – світлова чи звичайна..

Вивіски з підсвічуванням: що потрібно знати замовнику

Основними перевагами реклами цієї категорії є привабливість, видимість та сучасний дизайн. Незалежно від часу доби, така реклама привертатиме увагу цілодобово, навіть у неробочий час компанії чи магазину. Виробники пропонують кілька варіантів світлових вивісок. Залежно від технології виготовлення та типу підсвічування виділяють:

● об’ємні літери з підсвічуванням;

● неонові вивіски, що відрізняються яскравою, помітною підсвіткою;

● лайтбокси – короб з лицевою поверхнею яка повністю підсвічується.

● Композитні вивіски – можуть бути як з накладними, так і з прорізними світловими літерамими

Рекламна конструкція дозволяє зробити магазин помітним, наголошує на солідності бізнесу. Зазначені переваги – важливий аргумент, якщо Ви не знаєте яка вивіска краща для магазину чи офісу компанії. Виробництво світлових вивісок коштуватиме дорожче, монтаж – однаково. Враховуйте також постійні витрати на електроенергію.

Потрібна вивіска?
Підберемо оптимальний варіант та прорахуємо вартість

    Дякуємо за Ваше повідомлення.
    Ми зв’яжемося з Вами найближчим часом.

    Вивіски без підсвічування: які вигоди

    Дізнайся більше про рекламні конструкції без підсвічування, щоб зрозуміти, у чому різниця між світловою та несвітловою вивісками. Такий варіант підійде тим, хто шукає бюджетний варіант реклами із мінімальними експлуатаційними витратами для свого бізнесу.

    Незважаючи на економічність, дизайн не доведеться жертвувати. Використання сучасних матеріалів, таких як акрил, ПВХ, метал дозволяє створити ефектну вивіску навіть без додаткового підсвічування. Виробник запропонує яскраві форми та кольори, оригінальні шрифти, щоб з першого погляду привернути увагу потенційних клієнтів. Звісно, ​​у темний час доби без штучного вуличного освітлення ефективність вивести буде мінімальною. Таку особливість слід врахувати, перш ніж вибрати вивіску для бізнесу.

    Що краще світлова чи несвітлова вивіска: поради замовнику

    Важко зробити вибір на користь однієї з категорій. Слід зважити всі аргументи за та проти з урахуванням індивідуальних факторів:

    ● фінанси;

    ● стиль компанії;

    ● розташування.

    Порівняння світлових та несвітлових вивісок з урахуванням цих категорій значно полегшить вибір.

    1. Аналізуйте локацію. Якщо офіс, магазин, ресторан розташований на вулиці, де вночі є інтенсивне освітлення, можна зробити ставку на несвітлову вивіску. Важливо, щоб така реклама не загубилася серед інших неонових або світлодіодних  букв та логотипів.

    2. Враховуйте бюджет. Виготовлення вивіски з підсвічуванням коштуватиме дорожче. Також потрібно взяти до уваги подальше обслуговування, таке як оплата електрики або заміна блоків живлення після гарантійного терміну.

    3. Стиль та статус насамперед. Простий несвітловий варіант більше підійде для сервісів або невеликих компаній. Необхідно наголосити на статусі і підкреслити імідж – тоді потрібна світлова вивіска.

    Окрім особистих переваг слід ознайомитися з обмеженнями у районі, де буде розміщено рекламу. Залежно від локації можуть діяти певні правила чи заборони використання світлових вивісок.

    Вибираючи між яскравими лайтбоксами або об’ємними світловими літерами, і не світловими стриманими вивісками, слід врахувати чимало факторів. Проаналізуйте потреби бізнесу, можливість комбінувати різні варіанти вивісок. Враховуйте рекомендації щодо обслуговування та особливості експлуатації конструкцій.

    Якісна вивіска із яскравим дизайном не залишиться непоміченою людьми, які проходять повз. Таке рішення гарантує успіх бізнесу та увагу клієнті

    Потрібна вивіска?
    Підберемо оптимальний варіант та прорахуємо вартість

      Дякуємо за Ваше повідомлення.
      Ми зв'яжемося з Вами найближчим часом.
      ×